اجاره اتوبوس دربستی

مدرنترین ناوگان حمل و نقل

آقای افشارمقدم:

09191817698

09114995452

02833562099

02832372786

اهم خدمات قابل ارائه شرکت :
– سرویس دربستی و گردشگری با انواع خودروهای اتوبوس ،میدل باس ، مینی بوس، تویوتا هایس هایروف ، ون ، سواری (تشریفات و عادی)
– اجرای تورهای سیاحتی ، زیارتی ، علمی ، نمایشگاهها ، طبیعت گردی ، گردشگری و توریسم درمانی ، ترانزیت ، سفرهای داخلی و خارجی
– سرویس ایاب و ذهاب کارخانجات ، شرکتها ، ارگانها ، مراکز آموزشی ، درمانی ، ادارات دولتی و بخش خصوصی،مراسم ، تشریفات ، همایش ، اجلاس
– ارائه سرویس خدمات خودرو جهت ساخت و تولید فیلم (سینمایی-تلویزیونی)
– ایجاد و هدایت شبکه پخش کالا و محصولات بصورت مویرگی در سراسر کشور
– حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا
اجاره انواع اتوبوس میدل باس مینی بوس ون و سواری
سرویس دربستی اتوبوس میدل باس مینی بوس ون و سواری
اجاره مدرن ترین اتوبوس VIP ، میدل باس ، مینی بوس ، ون تویوتا و سواری کولردار
سرویس ایاب و ذهاب ، امور دربستی داخل و خارج شهر
اجاره خودرو ، تور های کوچک و بزرگ ، همایشها و کنفراسها ،
تیم های ورزشی ، تور های علمی مدارس و برنامه های مذهبی

ارائه انواع سرویس های دربستی با اتوبوس های کولردار، بهشت زهرا و غیره ، مجالس جشن و عزاداری
ارائه اتوبوس جهت سرویس دهی به شرکت ها ، زائرین محترم ، مهمانیها و بهشت زهرا ، سفارت ها ، سازمان ها
با رانندگان مجرب و آموزش دیده و بهترین اتوبوس های VIP ولوو
اجاره اتوبوس دربستی vip

https://terminali.ir/shopاتوبوس دربستی به اقصی نقاط ایران با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت با اتوبوس های جدید ولوو بی 9 B9 VIP و رانندگان مجرب
سرویس ادارات و کارخانجات و شرکتهای پخش

اجاره اتوبوس

اغلب مردم دوست دارند تا به صورت زمینی سفر کنند. معمولاً سفرهای زمینی امنیت بیشتری داشته و هزینه آنها بسیار به صرفه‌تر است. هر چند که قطار هم مزایای خاص خودش را دارد؛ اما مسافرت با خودرو یا اتوبوس این امکان را به مسافران می‌دهد تا برنامه سفر خود را داشته باشند و در هر مقصدی که دوست دارند توقف کنند.
به گزارش کاماپرس، اجاره اتوبوس برای مسافرت‌های گروهی و خانوادگی بهترین گزینه است. امروزه، شرکت‌های مسافربری زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این بین، شرکت کاسپین شکوه شریف با خدمات 24 ساعته پشتیبانی و قیمت‌های بسیار مناسب همواره توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. ناوگان این شركت شامل انواع خودروهای ایرانی، خارجی، مدرن، لوکس، قدیمی، اتوبوس، میدل باس، مینی بوس، ون و… است.

اجاره میدل باس

چرا اجاره اتوبوس؟
اجاره اتوبوس این امکان را به مسافران می‌دهد تا با خیال راحت استراحت کنند و یا از معاشرت با همسفران خود لذت ببرند. بنابراین دیگر لازم نیست تا یک نفر مدام در مسافت‌های طولانی و جاده‌های خطرناک رانندگی کند. همچنین، پیدا کردن جای پارک و یا مشکلات مربوط به کمبود جا برای لوازم سفر دیگر به یک معضل تبدیل نخواهد شد. استفاده از اتوبوس به کاهش بار ترافیکی نیز کمک کرده و در نتیجه، آلودگی هوا هم کاهش پیدا می‌کند.
از دیگر مزایای سفر با اتوبوس می‌توان به امنیت بیشتر آن اشاره کرد. آمارها حاکی از آن است که میزان تلفات با خودروهای سواری 6 برابر بیشتر از اتوبوس است. اغلب رانندگان اتوبوس، افرادی مجرب و راه‌بلد هستند که با رانندگی ایمن، سلامت سرنشینان را تضمین می‌کنند. به علاوه، سفرهای هوایی یا ریلی برنامه‌ریزی سفر را تا حد زیادی محدود می‌کنند. اما اجاره اتوبوس این امکان را به مسافران می‌دهد تا توقف‌گاه‌ها، مقاصد تفریحی بین شهری و تاریخ رفت و برگشت را خودشان انتخاب کنند. توقف‌های بین مبدا و مقصد مورد نظر معمولاً به اقتصاد روستاها نیز کمک می‌کند. چرا که مسافران زیادی از این مراکز بازدید کرده و محصولات و سوغاتی‌های روستاییان را خریداری می‌کنند. در نهایت، اجاره اتوبوس هزینه‌های سفر را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.


اتوبوس معمولی بهتر است یا وی آی پی؟
برای انتخاب نوع اتوبوس ابتدا باید به این فکر کنید که به چه منظور قصد اجاره آن را دارید. اجاره اتوبوس و مینی بوس برای سفرهای بین شهری و درون شهری مدارس، سفرهای خانوادگی، مجالس ترحیم، سرویس ایاب و ذهاب کارکنان، سفرهای تحقیقاتی و… بسیار رایج است. کسانی که قصد دارند از این روش حمل و نقل برای مسافت‌های کوتاه و درون شهری استفاده کنند، بهتر است تا یک اتوبوس معمولی اجاره کنند. ظرفیت این اتوبوس‌ها حدود 40 تا 50 نفر بوده و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است.
اجاره اتوبوس vip برای سفرهای طولانی‌ترین بهترین گزینه است. سفر با این نوع اتوبوس بسیار راحت بوده و به صندلی‌های استاندارد و امکانات بیشتری مجهز است. در پشت هر یک از صندلی‌های این اتوبوس یک مانیتور مجزا قرار داشته و سیستم تهویه بسیار قوی‌تری دارد. لازم به ذکر است که قیمت اجاره اتوبوس‌های وی آی پی گران‌تر از اتوبوس‌های معمولی بوده ظرفیت آنها بین 25 تا 32 نفر است.


هزینه اجاره اتوبوس
هزینه اجاره اتوبوس در شرکت کاسپین شکوه شریف امید به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی محاسبه می‌شود. بنابراین، مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز خود، نوع محاسبه کرایه اتوبوس را تعیین کنند. نوع اتوبوس و ظرفیت آن هم بر قیمت کرایه اثرگذار است. همچنین، اجاره اتوبوس برای سفرهای درون شهری، ارزان‌تر از سفرهای بین شهری است. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع دقیق از قیمت‌ها با این شرکت تماس بگیرند.
در شرکت کاسپین شکوه شریف، کرایه اتوبوس دربستی بدون حضور راننده نیز امکان‌پذیر است. برای این منظور، مشتریان باید کارت شناسایی، گواهی اشتغال به کار، چک کارمندی، گواهینامه و سند ملکی معتبری را ارائه بدهند. همچنین، سن فرد متقاضی نباید کمتر از 19 سال و بیشتر از 70 سال باشد.

شرکت کاسپین شکوه شریف

terminali.ir

سامانه هوشمند اجاره اتوبوس و مینی بوس شرکت کاسپین شکوه شریف ترمینال مسافربری قزوین 09191817698 02833562099 info@terminali.ir

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *